Ikona Historii

Karty - Castlevania Circle Of The Moon

Ikona Historii

Konami w tej części gry zastosowało system DSS (Dual Set-Up System). Jak dla mnie jest to bardzo fajne rozwiązanie. Polega ono na tym że mamy po dziesięć kart typu ACTION i ATTRIBUTE, gdzie tworząc między nimi kombinacje uzyskujemy wiele ciekawych efektów. Jak łatwo policzyć w grze znalazło się ich sto. Poszczególne karty zdobywamy za pokonanie niektórych przeciwników. Poniżej przedstawiam wszystkie kombinacje oraz ile zużywają punktów MP.

Karta Kombinacja Koszt MP
Mercury
Mercury
+Salamander- ognisty bat do atakowania przeciwników
+Serpent- lodowy bat. Zamrożonych przeciwników możesz używać jako platformy
+Mandragora- bat cierni do atakowania przeciwników
+Golem- bat ziemi do atakowania przeciwników na dystans
+Cockatrice- kamienny bat. Zamieniaj przeciwników w kamień i używaj jako platformy
+Manticore- bat trucizny uwalniający mgłę trucizny
+Griffin- bat wiatru. Kontynuuje atak kiedy przycisk ataku jest trzymany
+Thunderbird- elektryczny bat. Razi prądem kiedy przycisk ataku jest trzymany
+Unicorn- święty bat. Kiedy atakujesz regeneruje HP
+Black Dog- bat ciemności do atakowania przeciwników
6/attack
2/attack
6/attack
8/attack
6/attack
6/attack
10/attack
10/attack
20/attack
40/attack
Venus
Venus
+Salamander- zwiększa STR o 25%
+Serpent- zwiększa DEF o 25%
+Mandragora- zwiększa LCK o 25%
+Golem- zwiększa DEF o % odkrytej mapy
+Cockatrice- zdobywasz EXP chodząc
+Manticore- podwaja wartość serduszek Heart
+Griffin- zwiększa INT o 25%
+Thunderbird- zwiększa STR o % odkrytej mapy
+Unicorn- podwaja DEF a STR maleje o połowę
+Black Dog- podwaja STR a DEF maleje o połowę
4/attack
4/attack
4/attack
16/attack
2/attack
2/attack
4/attack
16/attack
8/attack
8/attack
Jupiter
Jupiter
+Salamander- dwie kule ognia wokól Nathana
+Serpent- cztery kule lodu wokół Nathana. Mogą zamrażać przeciwników
+Mandragora- podczas stania regeneruje się HP
+Golem- ponosząc obrażenia jesteś niewidoczny przez 4 sek
+Cockatrice- zamień się w kamień i stań się niewrażliwy na ataki
+Manticore- chmura trucizny wokol Nathana
+Griffin- kiedy biegniesz, tworzy się osłaniająca akustyczna fala
+Thunderbird- ponosząc obrażenia będziesz latał, ale tracąc 1/2 obrażeń
+Unicorn- okrągła bariera wokół Nathana
+Black Dog- okrągła czarna bariera wokół Nathana, ale powoli zabiera HP
4/attack
4/attack
16/attack
4/attack
8/attack
4/attack
4/attack
4/attack
8/attack
8/attack
Mars
Mars
+Salamander- atakuj ognistym mieczem
+Serpent- atakuj lodowym mieczem. Może zamrażać przeciwników
+Mandragora- atakuj różanym mieczem
+Golem- atakuj masywnym młotem. Powoduje trzęsienie ziemi
+Cockatrice- atakuj tonfą. Może zamieniać przeciwników w kamień
+Manticore- atakuj trującymi pazurami
+Griffin- cięcie mieczem. Trzymaj przycisk ataku w celu zwiększenia obrażeń
+Thunderbird- sztuki wojenne. Szybko wciskając atak wykonasz lepsza kombinacje
+Unicorn- atakuj świętym mieczem
+Black Dog- atakuj pistoletem
8/attack
4/attack
10/attack
4/attack
12/attack
8/attack
16/attack
16/attack
32/attack
32/attack
Diana
Diana
+Salamander- atakując uwolnij kulę ognia
+Serpent- atakując uwolnij trzy płaty lodu
+Mandragora- atakując uwolnij trzy kawałki róż
+Golem- atakując powodujesz dodatkowo trzęsienie ziemi
+Cockatrice- atakując uwolnij trzy kamienie
+Manticore- Nathan atakuje batem w górę uwalnijąc kulę trucizny
+Griffin- atakując uwolnij fale wiatru
+Thunderbird- trzymaj przecisk ataku aby kręcić elektrycznym batem
+Unicorn- atakując uwolnij samonaprowadzającą się kulę światła
+Black Dog- atakując uwolnij osiem kul ciemności
32/attack
64/attack
96/attack
16/attack
16/attack
16/attack
128/attack
12/attack
48/attack
32/attack
Apollo
Apollo
+Salamander- możesz rzucać bomby
+Serpent- możesz rzucać lodowymi kulami. Potrafią zamrażać przeciwników
+Mandragora- możesz rzucać różami
+Golem- atak pięcioma wielkimi włóczniami
+Cockatrice- komety spadają na przeciwników
+Manticore- możesz rzucać bomby z trucizną
+Griffin- tworzy się torenado
+Thunderbird- możesz rzucać elektrycznymi kulami
+Unicorn- atak dużymi strzałami
+Black Dog- możesz rzucać wielką czarna dziurą
20/use
20/use
40/use
30/use
60/use
10/use
60/use
80/use
80/use
120/use
Neptune
Neptune
+Salamander- ogniste ataki przeciwników leczą Nathana redukując MP
+Serpent- lodowe ataki przeciwników leczą Nathana redukując MP
+Mandragora- roślinne ataki przeciwników leczą Nathana redukując MP
+Golem- ziemne ataki przeciwników leczą Nathana redukując MP
+Cockatrice- kamienne ataki przeciwników leczą Nathana redukując MP
+Manticore- trujące ataki przeciwników leczą Nathana redukując MP
+Griffin- ataki wiatru przeciwników leczą Nathana redukując MP
+Thunderbird- elektryczne ataki przeciwników leczą Nathana redukując MP
+Unicorn- ataki światła przeciwników leczą Nathana redukując MP
+Black Dog- ataki ciemności przeciwników leczą Nathana redukując MP
3/time
3/time
3/time
3/time
3/time
3/time
3/time
3/time
3/time
3/time
Saturn
Saturn
+Salamander- przybywa do pomocy nietoperz
+Serpent- przybywa do pomocy duch
+Mandragora- przybywa do pomocy sowa
+Golem- przybywa do pomocy jastrząb
+Cockatrice- przybywa do pomocy głowa medusy
+Manticore- przybywa do pomocy chmura trucizny
+Griffin- przybywa do pomocy krasnolud
+Thunderbird- przybywa do pomocy elektryczna wrona
+Unicorn- przybywa do pomocy aniołek
+Black Dog- przybywa do pomocy diabełek
4/shot
4/attack
4/shot
4/attack
6/shot
8/attack
8/shot
16/attack
33/shot
4/shot
Uranus
Uranus
+Salamander- przywołaj na chwile Salamandra
+Serpent- przywołaj na chwile Serpenta
+Mandragora- przywołaj na chwile Mandragore
+Golem- przywołaj na chwile Golema
+Cockatrice- przywołaj na chwile Cockatrice
+Manticore- przywołaj na chwile Manticora
+Griffin- przywołaj na chwile Griffina
+Thunderbird- przywołaj na chwile Thunderbirda
+Unicorn- przywołaj na chwile Unicorna
+Black Dog- przywołaj na chwile Black Doga
160/use
120/use
100/use
100/use
200/use
80/use
100/use
200/use
100/use
100/use
Pluto
Pluto
+Salamander- silny atak przedmiotami
+Serpent- podwojony atak bronią dodatkową
+Mandragora- dostajesz 20% więcej EXP
+Golem- tworzy cień Nathana
+Cockatrice- zwiększa DEF w zależności od spędzonego czasu przy grze
+Manticore- atak bronią dodatkową zużywa punkty MP zamiast Heart
+Griffin- stajesz się o wiele szybszy
+Thunderbird- zwiększa STR w zależności od spędzonego czasu przy grze
+Unicorn- jesteś całkowicie niewidoczny
+Black Dog- zamieniasz się w Skeletona
4/use
4/time
4/time
8/time
6/time
5/use
4/time
4/time
20/time
5/time
Karta Kombinacja Koszt MP
Salamander
Salamander
+Mercury- ognisty bat do atakowania przeciwników
+Venus- zwiększa STR o 25%
+Jupiter- dwie kule ognia wokól Nathana
+Mars- atakuj ognistym mieczem
+Diana- atakując uwolnij kulę ognia
+Apollo- możesz rzucać bomby
+Neptune- ogniste ataki przeciwników leczą Nathana redukując MP
+Saturn- przybywa do pomocy nietoperz
+Uranus- przywołaj na chwile Salamandra
+Pluto- silny atak przedmiotami
6/attack
4/time
4/time
8/attack
32/attack
20/use
3/time
4/shot
160/use
4/use
Serpent
Serpent
+Mercury- lodowy bat. Zamrożonych przeciwników możesz używać jako platformy
+Venus- zwiększa DEF o 25%
+Jupiter- cztery kule lodu wokół Nathana. Mogą zamrażać przeciwników
+Mars- atakuj lodowym mieczem. Może zamrażać przeciwników
+Diana- atakując uwolnij trzy płaty lodu
+Apollo- możesz rzucać lodowymi kulami. Potrafią zamrażać przeciwników
+Neptune- lodowe ataki przeciwników leczą Nathana redukując MP
+Saturn- przybywa do pomocy duch
+Uranus- przywołaj na chwile Serpenta
+Pluto- podwojony atak bronią dodatkową
2/attack
4/time
4/time
4/attack
64/attack
20/use
3/time
4/attack
120/use
4/time
Mandragora
Mandragora
+Mercury- bat cierni do atakowania przeciwników
+Venus- zwiększa LCK o 25%
+Jupiter- podczas stania regeneruje się HP
+Mars- atakuj różanym mieczem
+Diana- atakując uwolnij trzy kawałki róż
+Apollo- możesz rzucać różami
+Neptune- roślinne ataki przeciwników leczą Nathana redukując MP
+Saturn- przybywa do pomocy sowa
+Uranus- przywołaj na chwile Mandragore
+Pluto- dostajesz 20% więcej EXP
6/attack
4/time
16/time
10/attack
96/attack
40/use
3/time
4/shot
100/use
4/time
Golem
Golem
+Mercury- bat ziemi do atakowania przeciwników na dystans
+Venus- zwiększa DEF o % odkrytej mapy
+Jupiter- ponosząc obrażenia jesteś niewidoczny przez 4 sek
+Mars- atakuj masywnym młotem. Powoduje trzęsienie ziemi
+Diana- atakując powodujesz dodatkowo trzęsienie ziemi
+Apollo- atak pięcioma wielkimi włóczniami
+Neptune- ziemne ataki przeciwników leczą Nathana redukując MP
+Saturn- przybywa do pomocy jastrząb
+Uranus- przywołaj na chwile Golema
+Pluto- tworzy cień Nathana
8/attack
16/time
4/time
4/attack
16/attack
30/use
3/time
4/attack
100/use
8/time
Cockatrice
Cockatrice
+Mercury- kamienny bat. Zamieniaj przeciwników w kamień i używaj jako platformy
+Venus- zdobywasz EXP chodząc
+Jupiter- zamień się w kamieć i stań się niewrażliwy na ciosy
+Mars- atakuj tonfą. Może zamieniać przeciwników w kamień
+Diana- atakując uwolnij trzy kamienie
+Apollo- komety spadają na przeciwników
+Neptune- kamienne ataki przeciwników leczą Nathana redukując MP
+Saturn- przybywa do pomocy głowa medusy
+Uranus- przywołaj na chwile Cockatrice
+Pluto- zwiększa DEF w zależności od spędzonego czasu przy grze
6/attack
2/time
8/time
12/attack
60/attack
60/use
3/time
4/shot
200/use
6/time
Manticore
Manticore
+Mercury- bat trucizny uwalniający mgłę trucizny
+Venus- podwaja wartość serduszek Heart
+Jupiter- chmura trucizny wokol Nathana
+Mars- atakuj trującymi pazurami
+Diana- Nathan atakuje batem w górę uwalnijąc kulę trucizny
+Apollo- możesz rzucać bomby z trucizną
+Neptune- trujące ataki przeciwników leczą Nathana redukując MP
+Saturn- przybywa do pomocy chmura trucizny
+Uranus- przywołaj na chwile Manticora
+Pluto- atak bronią dodatkową zużywa punkty MP zamiast Heart
6/attack
2/time
4/time
8/attack
16/attack
10/use
3/time
4/attack
80/use
5/use
Griffin
Griffin
+Mercury- bat wiatru. Kontynuuje atak kiedy przecisk ataku jest trzymany
+Venus- zwiększa INT o 25%
+Jupiter- kiedy biegniesz, tworzy się osłaniająca akustyczna fala
+Mars- cięcie mieczem. Trzymaj przycisk ataku w celu zwiększenia obrażeń
+Diana- atakując uwolnij fale wiatru
+Apollo- tworzy się torenado
+Neptune- ataki wiatru przeciwników leczą Nathana redukując MP
+Saturn- przybywa do pomocy krasnolud
+Uranus- przywołaj na chwile Griffina
+Pluto- stajesz się o wiele szybszy
10/attack
4/time
4/time
16/attack
128/attack
60/use
3/tme
8/shot
100/use
4/time
Thunderbird
Thunderbird
+Mercury- elektryczny bat. Razi prądem kiedy przecisk ataku jest trzymany
+Venus- zwiększa STR o % odkrytej mapy
+Jupiter- ponosząc obrażenia będziesz latał, ale tracąc 1/2 obrażeń
+Mars- sztuki wojenne. Szybko wciskając atak wykonasz lepsza kombinacje
+Diana- trzymaj przecisk ataku aby kręcić elektrycznym batem
+Apollo- możesz rzucać elektrycznymi kulami
+Neptune- elektryczne ataki przeciwników leczą Nathana redukując MP
+Saturn- przybywa do pomocy elektryczna wrona
+Uranus- przywołaj na chwile Thunderbirda
+Pluto- zwiększa STR w zależności od spędzonego czasu przy grze
10/attack
16/time
4/time
16/attack
12/attack
80/use
3/tme
16/attack
200/use
4/time
Unicorn
Unicorn
+Mercury- święty bat. Kiedy atakujesz regeneruje HP
+Venus- podwaja DEF a STR maleje o połowę
+Jupiter- okrągła bariera wokół Nathana
+Mars- atakuj świętym mieczem
+Diana- atakując uwolnij samonaprowadzającą się kulę światła
+Apollo- atak dużymi strzałami
+Neptune- ataki światła przeciwników leczą Nathana redukując MP
+Saturn- przybywa do pomocy aniołek
+Uranus- przywołaj na chwile Unicorna
+Pluto- jesteś całkowicie niewidoczny
20/attack
8/time
8/time
32/attack
48/attack
80/use
3/tme
32/shot
100/use
20/time
Black Dog
Black Dog
+Mercury- bat ciemności do atakowania przeciwników
+Venus- podwaja STR a DEF maleje o połowę
+Jupiter- okrągła czarna bariera wokół Nathana, ale powoli zabiera HP
+Mars- atakuj pistoletem
+Diana- atakując uwolnij osiem kul ciemności
+Apollo- możesz rzucać wielką czarna dziurą
+Neptune- ataki ciemności przeciwników leczą Nathana redukując MP
+Saturn- przybywa do pomocy diabełek
+Uranus- przywołaj na chwile Black Doga
+Pluto- zamieniasz się w Skeletona
40/attack
8/time
8/time
32/attack
32/attack
120/use
3/tme
4/shot
100/use
5/time